Wspominany już na forum (poprzedni news) i podobno oczekiwany przez klientów Volkswagen Golf w wersji Variant zawita niebawem w salonach samochodowych i zastąpi model Golf Plus, który powoli dokańcza swój żywot na rynku.
Wszystko zaczęło się od nacisku klientów w salonach dilerskich. Wiele ludzi poszukując alternatywy o nadwoziu kombi oczekiwało coraz bardziej na jakąś propozycje od koncernu z Wolfsburga. I taka w końcu się pojawiła. Inżynierowie wzięli się do pracy i już w pełni sił pracują nad nowym modelem. Efekty tej pracy poznamy najprędzej dopiero w drugiej połowie tego roku podczas międzynarodowych targów we Frankfurcie. Konkurencja w postaci Astry Caravan oraz Forda Focusa Turniera już dawno zadomowiła się na rynku i osiągnęła przyzwoite wyniki sprzedaży.
W zestawieniu Golfa Kombi pojawią się dwie jednostki benzynowe: 1,6 (102KM) oraz 2,0 FSI (150KM). Dla wielbicieli jednostek wysokoprężnych dostępne będą dwie opcje ze znanym już logo TDI: 1,9 (105KM) oraz 2,0 (140KM). W późniejszym okresie może pojawić się jeszcze "budżetowa" propozycja w postaci silnika z zapłonem samoczynnym o pojemności 1,9 litra i mocy 90 KM.
We wnętrzu samochodu będzie można się spodziewać przyzwoitej przestrzeni oraz ergonomii. Tylne fotele będą posiadały opcje przesuwania, obracania, a także całkowitego demontażu. To wszystko uzupełniać będzie duża ilość schowków, punktów do zaczepu oraz innych typowych dla kombi funkcjonalności.
O2 1.6 MPI BGU (102KM/148Nm) '04 Amb. - pierwsza sztuka?
"Now we are free and we will see you again but not yet, not yet!"
Uniden Pro 510XL+Hustler IC100
Hehe Radek, już TUTAJ o tym wspominałeś . Są tam taż zdjęcia tego Golfa z innej perspektywy
Masz rację. Pomniałem o tej fotce z tamtego posta i zapodałem ją też z marszu. ops:
Dzięki za czujność!!
O2 1.6 MPI BGU (102KM/148Nm) '04 Amb. - pierwsza sztuka?
"Now we are free and we will see you again but not yet, not yet!"
Uniden Pro 510XL+Hustler IC100
sigma 74 , mówisz że drogi ? poczekamy , zobaczymy . ceny normalnych golfów są przyzwoite , można na nie wydębic większy upust a poza tym vw to vw a nie skoda . sądzę że dla większości ludzi to sie liczy , osobiście wolałym dołożyć do golfa 6-8 tyś . oczywiście jeżeli bedzie tak pojemny jak O2.
O2 1.6 MPI BGU (102KM/148Nm) '04 Amb. - pierwsza sztuka?
"Now we are free and we will see you again but not yet, not yet!"
Uniden Pro 510XL+Hustler IC100
A mnie tak z tyłu coś z Saaba jakby odrobinę ale generalnie to też lekki :shock: szok
O2 1.6 MPI BGU (102KM/148Nm) '04 Amb. - pierwsza sztuka?
"Now we are free and we will see you again but not yet, not yet!"
Uniden Pro 510XL+Hustler IC100
Co do ceny to faktycznie może być konkurencja do Octy. Nowego Paska kombice Comfortline + metalik, bi-xenony, navi w silniku 2,0 - 140 KM - można było ponizej 110 kzl kupić pod koniec roku. Golf wiec powinien jednak być trochę tańszy... jak będzie ok 90 kzl i będzie miał podobnież miejsca jak Octa - to kto wie ....
A może VW chce wejść w segment Octy z Golfem - Octy tak dobrze się sprzedają że chcą wepchnąć też i Gofa... czas pokaże.
Faktycznie - tył trochę "dziwny", ale miejmy w pamięci co robią z Fabią i Superbem i co chcą z Octą zrobić ... przyjdzie się chyba przyzwyczajać do tych przodów i tyłów innych niz dotychczas.
Pożywiom - uwidzim.
A może VW chce wejść w segment Octy z Golfem - Octy tak dobrze się sprzedają że chcą wepchnąć też i Gofa... czas pokaże.
W Polsce,Czechach i na Słowacji Octavii sprzedaje się więcej niż Golfów, ale gdy się spojrzy
na wyniki sprzedaży w całej Europie to Golf po prostu miażdży Octavię.
przod standard ale niestety tył klapa mi kojarzy się bardzo ze starą hondą civic w kombiaku bo ona mial swiatła cos podobne do tych :? ale to tylko moje osobiste odczucie
U nas jeszcze ani widu ani słychu a w "prawdziwej" Europie już jest w sprzedaży. Kilka fotek Golfa Varianta którego uchwyciłem będąc w Austrii w tym tygodniu.
Komentarz